Tuesday, December 2, 2008

A new day..a new life....(Motivasi untuk diri sendiri)

Hari ini hari kedua dalam semester baru di IIC (Semester 2, 0809). Lega...gembira..tenang..dengan dunia baru...Rasa lain jek.... Itulah orang kata, kalau hati gembira, sekeliling akan nampak indah belaka....Terima kasih ya Allah kerana mendorongku untuk membuat keputusan itu...

Sekarang, inilah masanya untuk aku kotakan janjiku pada diri sendiri untuk menyiapkan project paper secepat mungkin....

Ya Allah...
semoga Kau berkati hidupku...suamiku..anak-anakku..ibubapaku..adik beradikku.....pelajar-pelajarku..
Berilah kekuatan pada hambaMu ini untuk meneruskan kehidupan sebagai seorang muslimah..seorang isteri..seorang ibu..seorang anak..seorang adik..seorang kakak...seorang pendidik..Amin...

4 comments:

maria-el-qibtiah said...

Salam kak atie...selamat berjuang untuk project paper.dah siap blom.sy doakan akak nye project paper dapat A plus plus..Amin...

محمد افيس said...

Salam Madam...
erm kenal lagi..... saya?
erm mesti dah x kenal.... anyway thanks ajar saya math2 erm....... jemput jemputlah ke blog saya... :)

Shams Ali said...

salam. hepi mothers day as well happy teachers day. Madam terima kasih atas segala perhatian dan ilmu madam, if u do remember meshams(purdah), i'll be glad and if u dun tak marah pon :p.. jenmput ke blog sham amdam..

arrieza said...

salam Afis & sham. Kalau nama nmungkin kurang ingat tapi bila dah tengok gambar, Alhamdulillah saya ingat lagi awak berdua. Terima kasih kerana sudi lawat blog dan masih ingat saya.saya rasa happy sangat bila buka blog awak berdua...terbukti awak gunakan ilmu yang awak terima sebaik-baiknya... di saat saya agak kecewa melihat x-students iic dlm facebook,friendster dll, awak berdua mewakili pelajar yg menjadi kebanggaan lecturer di IIC...terima kasih dan semoga ianya berterusan